Velkommen

Ønsker, forbedringer eller fejl i forum.
Besvar
kbe
Site Admin
Indlæg: 72
Tilmeldt: 29 maj 2007 16:10
Min elcykel: Falter P 2.0 E herrecykel. Batteri med 36 V Li-ion og 7,0 Ah. Børsteløs motor i bagerste nav.

Velkommen

Indlæg af kbe » 31 maj 2007 13:33

Velkommen til elcykling.dk.

Jeg har installeret nyeste version af phpBB. Visse knapper ser lidt sære ud, så jeg prøver at finde nogle pænere. Ellers er det bare med at komme i gang. Fortæl om din elcykel, stil nogle spørgsmål osv.

Mvh. Kjeld

Henning
Indlæg: 3
Tilmeldt: 28 aug 2007 22:14

Re: Velkommen

Indlæg af Henning » 29 aug 2007 12:19

Hej Kjeld
Det er en rigtig god ide at lave dette forum, det er lidt vanskeligt at finde, er det muligt at gøre noget ved det,så der er flere der kan få glæde af de guldkorn der er muligt at samle op på disse indlæg.
hilsen Henning
kører på elcykel

kbe
Site Admin
Indlæg: 72
Tilmeldt: 29 maj 2007 16:10
Min elcykel: Falter P 2.0 E herrecykel. Batteri med 36 V Li-ion og 7,0 Ah. Børsteløs motor i bagerste nav.

Re: Velkommen

Indlæg af kbe » 29 aug 2007 12:46

Hej Henning.

Ja, det kan være svært få gjort opmærksom på, at forummet eksisterer. Jeg har købt nogle adwords hos Google, så forummet af og til dukker op som reklame, når man søger efter elcykel og lignende ord. Men der er sikkert mange flere elcyklister, der kunne have glæde af at udveksle erfaringer med ligesindede. Jeg har ikke lige noget bud på, hvordan man ellers (billigt) kunne gøre reklame.

Du er meget velkommen til at skrive om din elcykel (og gerne med billeder) i "Min cykel". Jeg er altid nysgerrig efter, hvilken elcykel folk har.

/Kjeld

Besvar