Hvor kommer i fra ?

Diverse indlæg, løs snak.
Besvar
Aspiro
Indlæg: 8
Tilmeldt: 30 aug 2012 18:36
Min elcykel: Giant Aspiro RS2 med bionx SL 250 HT XL
Geografisk sted: Esbjerg

Hvor kommer i fra ?

Indlæg af Aspiro » 01 sep 2012 16:54

Syntes at mange glemmer at sætte ind hvor de kommer fra, så derfor denne tråd, da jeg syntes det kunne være rart at vide om man havde nogle i nærheden af hvor man selv boede, der også havde en el cykel.

Så jeg begynder da bare.....

Jeg hedder Bo, og kommer fra Esbjerg, nærmere bestemt Kvaglund, og er 49 år.

Arbejder i øjeblikket på noget hastigheds begrænsnings ophævning på Bionx systemet, og forventer de første dele hjem til byggesættet i løbet af næste uge, så hvis andre er interesserede i det, kan i jo skrive en pm, så skal jeg nok dele mine erfaringer (når jeg kommer så vidt) på området.

Så er det jeres tur :-)
Senest rettet af Aspiro 22 okt 2012 22:34, rettet i alt 1 gang.

HamJohnny
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12 apr 2012 18:31

Re: Hvor kommer i fra ?

Indlæg af HamJohnny » 09 okt 2012 18:37

Hej!

Jeg hedder Johnny, er 49 år gammel og bor i København. I kan læse om mine erfaringer med min elcykel andetsteds på dette forum. Om et par uger skal jeg køre på en Cube cykel med BionX, som jeg låner i Cykelbiblioteket hos Bicycle Innovation Labs.
Senest rettet af HamJohnny 01 nov 2012 00:54, rettet i alt 1 gang.

Solex
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18 okt 2012 18:39

Re: Hvor kommer i fra ?

Indlæg af Solex » 18 okt 2012 18:48

Jeg byggede et lille canbus interface i foråret så eg kunne fjerne max speed på min Trek med BionX.

Rart når man følges med pendlere der typisk kører 22-30 km/t.

Virker genialt.

Held og lykke.

Pt er vi i Amsterdm og har cyklerne med - BionX, i love it !

boeckstyns
Indlæg: 78
Tilmeldt: 19 dec 2012 16:31
Geografisk sted: København

Re: Hvor kommer i fra ?

Indlæg af boeckstyns » 05 jan 2013 00:40

Hejsa. Jeg er fra Københavnsområdet. Har været cykelmekaniker i 10 års tid men er p.t jobsøgende som det så diplomatisk hedder nu om dage. Jeg har indtil videre to el-cykler kørende men har to til på tegnebrættet. Jeg synes det ville være fedt at møde nogen af jer andre ansigt til ansigt og udvexle erfaringer og tips og tricks. Hvis der er nogen der er interesset så send mig en besked og så finder vi ud af noget. Jeg er frisk på at hjælpe med mekaniske problemer hvis der er nogen der har brug for hjælp. På det elektriske område er jeg stadig relativt grøn men suger al viden til mig jeg kan komme i nærheden af!

Mikkel

Besvar