Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Diverse indlæg, løs snak.
Besvar
OdinTor
Indlæg: 53
Tilmeldt: 20 feb 2014 15:21

Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Indlæg af OdinTor » 07 mar 2014 09:45

... Er der nogle af jer, der ved noget om en gadget, som kan erstatte displayet på BH Neo cyklerne ?

http://electriccyclery.com/easymotion_w ... ntrol.html

Kan den købes indenfor EU ? ...

Mvh

dk1
Indlæg: 464
Tilmeldt: 07 jun 2007 09:35

Re: Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Indlæg af dk1 » 07 mar 2014 22:42

Ja da, den kan du finde her:
http://www.fantombike.dk/pi/Bluetooth_B ... 3563_.aspx

Det er kun "hardware" man køber, og downloader en app til sin mobil efterfølgende.

OdinTor
Indlæg: 53
Tilmeldt: 20 feb 2014 15:21

Re: Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Indlæg af OdinTor » 08 mar 2014 01:27

... Tak for det DK1.

Jeg kan se en dims med en trykknap på og en dims med nogle kontakter på ligesom dem, der er der i forvejen til displayet.

På pakken står der Bluetooth BH Neo Light Kit til Android. Ved du hvordan det fungere ? Er det også til at kontrollere lys på cyklen ? ...

mvh

dk1
Indlæg: 464
Tilmeldt: 07 jun 2007 09:35

Re: Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Indlæg af dk1 » 08 mar 2014 11:25

Tror der er noget mixup her...
Lightkit er til montering af lys, og Bluetooth dimsen til styring via mobil app.
Man kan downloade app og se hvad det er, men man skal selvfølgelig have dimsen som benyttes istedet for display på cyklen.

Ved ikke om man kan styre lyset på cyklen, hvis man har begge dele monteret via mobiltelefonen.

Se mere her http://electriccyclery.com/catalog/emot ... p-412.html

Thomas
Indlæg: 233
Tilmeldt: 14 feb 2014 21:39
Min elcykel: Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Indlæg af Thomas » 08 mar 2014 14:26

OdinTor skrev:... Tak for det DK1.

Jeg kan se en dims med en trykknap på og en dims med nogle kontakter på ligesom dem, der er der i forvejen til displayet.

På pakken står der Bluetooth BH Neo Light Kit til Android. Ved du hvordan det fungere ? Er det også til at kontrollere lys på cyklen ? ...

mvh
Er der indbygget lygter på din BH NeoCross? :?:
De er ihvertfald ikke nævnt i specifikationerne og heller ikke synlige på billederne!

Til gengæld er Bluetooth-enheden jo den samme som du kan se på den amerikanske side.

Se evt. videon via Fantombikes link.
Elcykler:
Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Har endvidere haft en billig Kinamodel (til 3.500 kr), der dog rustede op på 2 år i det danske klima.

OdinTor
Indlæg: 53
Tilmeldt: 20 feb 2014 15:21

Re: Bluetooth til Bh Neo Jet ?

Indlæg af OdinTor » 08 mar 2014 15:08

... Jeg spørger jo nok mere en 10 vilde kan svare på.

Jeg kan godt se den dims man trykker på for, at parre cyklens elektronik via bluetooth til telefonen.
Den anden dims med de 6 kontakter, er jeg usikker på. Måske det er til at sætte imellem cyklens 6 kontakter og bluetooth dimsen.
Måske til at styre lys med ? Lyset skal jo have strøm og, kunne styres et eller andet sted fra.

Jeg har ikke lys på cyklen, men jeg ved, at det kan købes.

Mvh

Besvar