GPS tyverisikring

Diverse indlæg, løs snak.
Besvar
Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

GPS tyverisikring

Indlæg af Terminator » 02 aug 2016 11:31

Har lige bestilt to stk og får en gratis. Dem der har købt er vældig tilfredse.

http://amazingnewtech.com/TrackR/DK/b-5 ... dType=ocpc
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Daniel
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20 jul 2016 13:21

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af Daniel » 03 aug 2016 20:03

Smart :) Men lige frem GPS er det vist ikke. Det kræver vel at der kommer en anden bruger af systemet med en tændt mobil forbi?

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af Terminator » 03 aug 2016 20:58

GPS? Selvfølgelig ikke en GPS som til bilen f.eks... Tracker ja...men den bruger da GPS til at finde cyklen... :mrgreen:

Ja jo flere Crowd jo bedre..nogle skal jo starte med det....men den er også fin at ha` til mine nøgler..dem har jeg med aldrig at kan finde. 100 ft er ikke meget... De koster jo ikke en bondegård. Altid sjovt med lidt nye Gadgets....men selvfølgelig tvivlsomt om det slår igennem i DK..men giver jeg den tredje Tracker til eBikeStore i Aarhus, kunne han jo anbefale den til kunderne..mange bække små osv :)
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

wizcarlo
Indlæg: 29
Tilmeldt: 03 jun 2012 06:44

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af wizcarlo » 25 aug 2016 23:31

[quote="Terminator"]Har lige bestilt to stk og får en gratis. Dem der har købt er vældig tilfredse.[quote]

Hvis nogen vil stjæle en cykel, vil han da fjerne disse trackere som det første. De kan ikke skjules mere på en cykel, end de kan findes og fjernes på få minutter.

Ikke imponeret

kockster
Indlæg: 31
Tilmeldt: 25 aug 2016 00:31

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af kockster » 26 aug 2016 08:31

Jeg undersøgte Trackr, da jeg syntes det virkede som en god ide. Desværre ligner den et scam-produkt. her er nogen af indikationerne.

1. kommentarene på siden er fup. Det er ikke muligt at skrive nye. D.v.s at de er lavet af markedtingfolk som ønsker at sælge produktet.

2. De er ikke tydelige i at beskrive, hvordan det virker, og at der er store begrænsninger. Det virker kun hvis folk har en aktiv app på deres mobil telefon som scanner ofte. Det vil koste strøm, og få din mobil til at løbet tør hurtigere.

3. Hvis man kigger efter anmeldelse andre steder, får det masser af kritik. se anmeldelser her http://uk.pcmag.com/trackr-bravo/75097/ ... ackr-bravo

4. Firmaet svarer ikke på klager fra sure kunder


Diims er samme koncept, men samarbejder med postvæsenet om at scanne. det vil jeg umiddelbart have mere tiltro til.

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af Terminator » 31 aug 2016 12:36

Så fik jeg det prøvet. Det er ikke svindel og fup, andre firmaer laver dem også. Og masser af kommentarer jeg fandt på FB og andre steder var fra alm. folk. De fleste var negative... :mrgreen:

Jeg satte den ikke under sadlen, der er masser af andre steder man kan placere den, f.eks under det nederste beslag til batteriet som jeg gjorde. et stykke sort tape over og ingen kunne se hvad der var der.

Men noget skidt er det. For det første crasher app. ofte. Ved ikke om det er fordi jeg kører på Android 6.0 og jeg kunne slet ikke høre signalet når app. virkede.

Efter et par dage gad jeg ikke mere. Skrev til deres mailadresse hvor jeg forlangte at få lov at returnere dem og mine penge tilbage. Fik svar et par dage senere at det var ok. Fik en kvittering ved Post Danmark på at jeg sendte dem retur. De skulle have modtaget dem retur for ca. 10 dage siden. De har IKKE reageret. Men jeg har lige rykket for mine penge via Amazon.com Har man som jeg betalt "dimserne" over sin konto på Amazon.com, skal man via Amazon skrive til sælger, og så har firmaet/sælger 3 dage til at svare før Amazon gør noget ved det. Og svarer firmaet dem ikke, trækker de pengene tilbage til min konto. Nu bliver det sjovt at se om de reagerer... Og jeg har før prøvet at betale noget over Amazon.com hvor de trak penge uden at sende noget. Der gik tre uger så havde Amazon sørget for mine penge kom på min konto.

PS: den der skulle være gratis, var ikke med... :lol: har også nævnt det da jeg skrev til dem via Amazon....

PSS: jeg syntes da oplysningerne om produktet var ok da jeg købte. Hvad mere skulle jeg vide? https://www.thetrackr.com/
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af Terminator » 02 sep 2016 11:05

Så fik jeg svar. De har modtaget dem retur og pengene vil blive sat på min konto den 15. i denne måned.....minus de 10$ jeg gav for at få dem tilsendt og det er iorden, samme regel som i DK ved returnering..
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

Re: GPS tyverisikring

Indlæg af Vildkat » 04 sep 2016 09:38

Det er godt at høre, at du fik dine penge tilbage, og at du fortalte hele historien.

Besvar