Orange innergy fra Gazelle

Bente
Indlæg: 6
Tilmeldt: 15 sep 2010 22:49

Re: Orange innergy fra Gazelle

Indlæg af Bente » 17 sep 2010 22:10

jensw skrev:Herligt at gribe Vildkat i en bøf:-) Den billige pris på Gazelle er uden el. Med el koster den en bondegård...
Næ Bente skal kigge tilbud hos Fantombike. Det må være DKs pt mest kompetente forhandler? Åbent hus i Roskilde(Viby) i morgen...Og nej...jeg har ingen forbindelse til Fantombike...kan bare se at de har stort udvalg...
Hej har været inde og kikke på siden igen, og tak for oplysningen om åbent hus i morgen, så nu vil vi køre til roskilde i morgen, og der må jeg heldigvis prøve flere modeller og blive det klogere, så tusind tak for hjælpen. Bente.

Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

Re: Orange innergy fra Gazelle

Indlæg af Vildkat » 18 sep 2010 00:05

jensw skrev:Herligt at gribe Vildkat i en bøf:-) Den billige pris på Gazelle er uden el. Med el koster den en bondegård...
Næ Bente skal kigge tilbud hos Fantombike. Det må være DKs pt mest kompetente forhandler? Åbent hus i Roskilde(Viby) i morgen...Og nej...jeg har ingen forbindelse til Fantombike...kan bare se at de har stort udvalg...
:roll: Ups, godt set Jensw.
Fantombike har mange år i branchen, og de har draget sine gode og dårlige erfaringer på de første 1 generation elcykler, og de er meget kompente i deres viden om elcykler.
Min deltagelse på elcykling.dk er at udbrede interesse for elcykler. :ugeek:

Besvar