Åbenhus hvor der kan testes mærker og modeller 5&6 oktober

Hvor købes elcyklen? Aktuelle tilbud og forhandlere.
Besvar
dk1
Indlæg: 464
Tilmeldt: 07 jun 2007 09:35

Åbenhus hvor der kan testes mærker og modeller 5&6 oktober

Indlæg af dk1 » 02 okt 2007 00:01

Fredag og Lørdag den 5 og 6 Oktober fra 10:00-17:00 kan du teste forskellige modeller på vejen, og mærke forskellen på gearing, motorkraft, sidde stilling med mere.

Læs mere http://www.fantombike.dk//

At elcykle er for mange svært at forstå hvad egentligt er, og mange tror at det kun er for folk med nedsat bevægelses funktioner.
Måske fordi evig rygvind på cykelstien lyder lidt som en vis politikers floskel, men det er faktisk muligt.....
Tidligere så elcykler også lidt klodsede ud, og den tid er også forbi nu, hvor design og topmoderne batteri teknologi gør elcykling til den mest miljørigtige transportform der overhovedet findes.

Det koster kun ca. 1 KW, eller knap 2 kr. at oplade cyklen til 25-60km cykling, afhængig af model. Det kan ingen andre motordrevne køretøjer slå, og så skal man ikke engang have kørekort eller speciel forsikring.

Vi ligger i Hornsyld (midt mellem Vejle, Horsens og Juelsminde) og har handlet med elcykler de sidste 3 år.
Vi er stort set ene om at kunne tilbyde at teste elcykler på vejen, trods at vi "kun" er en netshop.....
At vælge den helt rigtige elcykel til sine behov, kan man kun når man har prøvet dem, da det jo er svært nok at forstå hvordan det føles at elcykle. Der skal der tages hensyn til motorkraft, indstignings højde, design, batteri holdbarhed og ikke mindst f.eks hvor langt man kan køre på en opladning af batteriet.
Derfor er valget meget lettere når man prøver en elcykel inden køb, og der har vi fordelen ved at ligge på landet hvor vi har god plads til at teste.

Vi fungerer normalt som engroslager, så derfor har vi ikke en normal butiksudstilling.

Mvh
CK Team Trading ApS
http://www.cktt.dk
Senest rettet af dk1 02 apr 2008 00:07, rettet i alt 1 gang.

kongemoder
Indlæg: 8
Tilmeldt: 29 okt 2007 08:35

Re: Åbenhus hvor der kan testes mærker og modeller 5&6 oktober

Indlæg af kongemoder » 29 okt 2007 08:45

:D

Jeg kan klart anbefale at prøve forskellige modeller før man beslutter sig. Det er trods alt en "stor" investering man foretager sig. Man prøver jo også en bil før man beslutter sig.

Og gå til en forhandler der ved hvad han har med at gøre. Bilka kan være ok, men de unge "knægte" der suser rundt der har altså ikke den store viden at kunne dele ud af. Det gælder mange produkter,mobiltelefoner, digitalcamera, computer,osv. Der skal man efter min mening gå i specialbutikker.
Jeg har netop i weekenden taget mig sammen til at få prøvet om det ville være sagen for mig. Jeg stiller altid mange spørgsmål når jeg skal købe nogle lidt mere specielle ting. Jeg elsker kvalitet.

Jeg kan klart anbefale Cktt i Hornsyld, jeg fik en superforklaring, så jeg var overhovedet ikke i tvivl om hvem der skulle have min bestilling.

Tak for det ;)

Besvar