Hvilken cykel skal jeg købe

Hvor købes elcyklen? Aktuelle tilbud og forhandlere.
hli
Indlæg: 5
Tilmeldt: 17 aug 2008 18:38

Hvilken cykel skal jeg købe

Indlæg af hli » 17 aug 2008 18:42

Jeg er nybegynder på dette felt, og vil gerne have den bedste el-cykel - hvad er det for en? Jeg skal bruge den som dagligt transport middel, kun et par kilometer, men da den skal erstate en bil, skal jeg ind i mellem lidt længere ture til indkøb mm. Jeg vil gerne have en driftssikker og ordentlig cykel. og da de fleste cykler næsten koster det samme, er det svært for mig at vurdere. Kom gerne med nogle anbefalinger!

Brugeravatar
MtM
Indlæg: 10
Tilmeldt: 09 maj 2008 07:13

Re: Hvilken cykel skal jeg købe

Indlæg af MtM » 18 aug 2008 20:09

Hej Hli

Hvis den skal se ud som en "alm." cykel...
Kan jeg anbefale en Raleigh cykel.
Har selv http://www.raleighbikes.dk/Default.aspx ... uctID=2478 som jeg er okay tilfreds med.. dog har den fodbremse på baghjulet og det vil jeg ikke have på en evt ny cykel!
Men husk at Raleigh, Winter eller MBK er samme type el-cykel... de bliver også lavet samme sted..
så det er en spg. om smag og behag..

Dog lige en ting :!:
KØB den nu hos en forhandler der har styr på el-cykler, der er desværre stor forskel på hvor meget de ved om dette.. :cry:

Held og lykke med købet ..
MtM

Svend Åge Nielsen
Indlæg: 26
Tilmeldt: 21 mar 2008 22:34
Geografisk sted: Norddjursland

Re: Hvilken cykel skal jeg købe

Indlæg af Svend Åge Nielsen » 19 aug 2008 14:06

hej hli