Køb Winora

Hvor købes elcyklen? Aktuelle tilbud og forhandlere.
Besvar
Elcykelexperten
Indlæg: 12
Tilmeldt: 27 feb 2014 10:33

Køb Winora

Indlæg af Elcykelexperten » 27 feb 2014 11:15

Både min kone og jeg har købt Winora elcykler. Efter at have testkørt mange forskellige modeller inkl.dem som bliver nævnt her på siden, må jeg konstatere at Winora ligger i toppen af min liste. Udover de klassiske elcykler, har Winora også mange smarte modeller til de unge og familien.
Vi købte vores hos http://www.epo-cykler.dk - begge med kontant rabatter da de havde kørt som demomodeller i ca. 3mdr. Elcyklerne så helt nye ud.

Min elcykel Winora XP2 - link: http://www.epo-cykler.dk/product.php?id_product=1142
Min kones elcykel Winora C3 - link: http://www.epo-cykler.dk/product.php?id_product=1098

Begge elcykler kører nemt 75km på en opladning. Så er displayet ret fedt. Det viser både hastighed, distance, odometer, distance tilbage på batteriet. Winora batteriet har fået tildelt Seal Batso. Mærkatet tildeles kun batterier, der kunne opfylde høje krav til sikkerhed, miljøbeskyttelse og overholdelse af internationale standarder i en speciel testprocedure.
Vedhæftede filer
bild.php-18.png
Winora XP2
bild.php-18.png (186.22 KiB) Vist 13720 gange
bild.php-20.png
Winora C3
bild.php-20.png (190.57 KiB) Vist 13720 gange

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: Køb Winora

Indlæg af Terminator » 27 feb 2014 11:18

Dine indlæg lugter langt væk af reklame!! Dårlig stil efter min mening!!!! :shock:
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Elcykelexperten
Indlæg: 12
Tilmeldt: 27 feb 2014 10:33

Re: Køb Winora

Indlæg af Elcykelexperten » 27 feb 2014 11:35

Terminator skrev:Dine indlæg lugter langt væk af reklame!! Dårlig stil efter min mening!!!! :shock:
Det var ikke meningen. Er det pga. links? Ville blot fortælle om min elcykel, og erfaring med elcykler. Har selv undersøgt markedet meget og må bare konstatere at alle de billige kina-modeller fra Bilka, Cykelland, thansen, m.f. ikke kan hamle op med Winora, Gazelle og e-fly. Hvad mener du?
Forstår ikke kritikken. Men du må meget gerne belære mig, hvad jeg gør forkert i forhold til andre der poster på bloggen. Er det dig der er administrator?
Troede det var et sted, hvor man frit kan ytre sin mening om elcykler!!!

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: Køb Winora

Indlæg af Terminator » 27 feb 2014 11:58

MIN mening er at det lugter af reklame!!

Man behøver vel ikke at være administrator for at have en mening der er modsat din?

Jeg har IKKE nægtet dig at ytre din mening om el-cykler, men for MIG lugter det langt væk af reklame, hvorfor? Fordi du poster i de seneste indlæg om nøjagtig det samme, nemlig Winora og linker til epo-cykler!!! Du fremhæver endda Winora med fed skrift.
Og dette lugter da langt væk af reklame: "Winora batteriet har fået tildelt Seal Batso. Dette mærkat tildeles kun batterier, der kunne opfylde høje krav til sikkerhed, miljøbeskyttelse og overholdelse af internationale standarder i en speciel testprocedure"
Du skriver endvidere "KØB Winora" som overskrift i et af indlæggene. Lugter af reklame.
Jeg tager ikke indlæggene seriøse, om andre gør det er jo op til dem, for mig er dine indlæg bare så søgte!
Sjovt du har fjernet billeder af Winora cykler i et par af indlæggene.
Desuden er det meste sakset fra epo-cyklers hjemmeside om Winora, det kunne jo være en tilfældighed....meeeeeeen.... ;)



Mvh
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Besvar