Batteri til Kildemoes classic el

Hvor købes elcyklen? Aktuelle tilbud og forhandlere.
Besvar
knudp
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25 feb 2014 18:41

Batteri til Kildemoes classic el

Indlæg af knudp » 11 dec 2014 16:15

Hej
Jeg købte i foråret en Kildemoes Classic el cykel samt et ekstra originalt batteri
Begge batterier fungerer efter hensigten og jeg kører ca. 35 km på en opladning, desværre er der 35 km. mellem de destinationer som jeg bevæger mig mellem og løber derfor enkelte gange tør for strøm, så kan jeg selvfølgelig bare skifte til det ekstra batteri som er medbragt, men så er der ikke strøm nok til hjemvejen - problemet opstår kun når det er blæsevejr.
Er der nogle som er bekendt med om man kan købe et batteri med større kapacitet - eller skal jeg ud og investere i et 3. batteri

Cyklen købt i januar 2014 og har til dato kørt 1916 km. så den bliver brugt - tidligere tog jeg bilen eller bussen :D
Batteri data: 37V / 370W / 10AH

Knud
Slave af kvinden og udstødt af arbejdsmarkedet

Brugeravatar
Arvicola Terrestris
Indlæg: 53
Tilmeldt: 28 apr 2014 10:53
Geografisk sted: København

Re: Batteri til Kildemoes classic el

Indlæg af Arvicola Terrestris » 29 dec 2014 20:00

Du kan få skiftet celler i din eksisterende batteripakke hos Himex.dk, oftest får batteripakken større kapacitet. Det skyldes en kombination af at producenterne er lidt konservative, batterierne holder længere på den måde og billigere celler. Men det er nok en lidt dyr løsning for dig.

Hvad med en let oplader til at have med. Jeg har nogle gange samme problem med mit Bosch system, men her er laderen meget handy og let at have med. Og lader fuldt op på 3 timer.

/philip

Besvar