Min Campus

Fortæl om din elcykel og vis gerne et billede.
allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Min Campus

Indlæg af allancyklen » 15 mar 2010 16:19

Schwinn Campus er en 21 gearet elcykel, gennemtænk kvalitet med
høj driftsikkerhed & med det 5AH Litium Polymer super letvægts batteri.

Den er lækker at køre på ..
Vedhæftede filer
campus_stor2.jpg
campus_stor2.jpg (193.62 KiB) Vist 22757 gange

allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Re: Min Campus

Indlæg af allancyklen » 15 mar 2010 16:21

Ja den cykler bare derudaf..
Vedhæftede filer
campus_stor7.jpg
campus_stor7.jpg (114.14 KiB) Vist 22755 gange

Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

Re: Min Campus

Indlæg af Vildkat » 16 mar 2010 10:34

Du kan lige ta et billede af dit gashåndtag.
Batteriet passer den ikke sammen din SCO ?? Jeg har samme batteri til min Black Cat.

allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Re: Min Campus

Indlæg af allancyklen » 16 mar 2010 10:48

Hej vildkat , jo batteri passer også til SCO hvilket er meget praktisk.
Men der er en klar forskel at køre på den her og SCO.
Den bruger også mindre strøm..
Vedhæftede filer
campus_stor5.jpg
campus_stor5.jpg (97.69 KiB) Vist 22748 gange

allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Re: Min Campus

Indlæg af allancyklen » 16 mar 2010 10:50

Støddæmper foran
Vedhæftede filer
campus_stor11.jpg
campus_stor11.jpg (108.79 KiB) Vist 22748 gange

Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

Re: Min Campus

Indlæg af Vildkat » 16 mar 2010 13:45

Det ser ud til at der er gas håndtag eller knap på den ?

allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Re: Min Campus

Indlæg af allancyklen » 16 mar 2010 14:17

Ja den knap eller hvad det kan kaldes neden under det røde lys er gashåndtaget.
Det kan stilles til at give lidt mere eller ligt mere strøm.
Jeg er ved at arbejde med den så jeg lære at bruge den optimalt..
Jeg kan så se på lamperne om den bruger meget eller lidt..
Eller også indikerer de hvor meget motoren arbejder , men det er jo næsten det samme..
Smart ! og så var den på tilbud . Jeg måtte bruge en dag på at hente den startede om middagen
og var hjemme med toget om aftenen.. noget af den rejse til Tåstrup og langt fra alting..

allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Re: Min Campus

Indlæg af allancyklen » 18 mar 2010 16:13

Kan du lide den Vildkat ? :D

Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

Re: Min Campus

Indlæg af Vildkat » 19 mar 2010 09:20

Jo den er rigtig fin.... ;)
Jeg kan jo komme på forbi Tåstrup en dag på min Black cat. Så kan du se den, og vi kan sparke dæk, hæ hæ.

Min Vildkat har det ikke godt, jeg har lige købt nye bly batterier til den, men fordi at batteriet ikke blev fuld opladt, før jeg kørte hjem på den (jeg skiftede batterier i forretningen), så kan mit ene batteri ikke komme over en spænding på 12.7 volt, det betyder at jeg har rækkeviden under 4 km). Jeg fik forretningen til at lade mine batterier op, men det var kun 2 ud af 3 batterier som havde spænding på. Jeg tror at jeg har ødelagt kemiet i det ene batteri.

allancyklen
Indlæg: 177
Tilmeldt: 09 okt 2009 19:33

Re: Min Campus

Indlæg af allancyklen » 08 maj 2010 12:30

Jeg har nu kørt på den ca ½ år og der har ikke været nogle problemer. Jeg træder noget selv både fordi jeg gerne vil og fordi det giver mere fart. Jeg har forsøgt og købt en computer til den men jeg kan ikke finde ud af at sætte den på da den har en teleskop gaffel med affjedring på forhjulet og så jeg ser det ikke kan være der.. jeg kan heller ikke finde ud af at sætte den på.. det koster 400 kr at få cykelmanden til at sætte den på. Jeg har været på kæmpe lange heldags ture. Jeg har haft de 2 batterier med den ene i en taske og så er det lidt tundt men det går fint. En dag helt ude gennem Rødover , Hvidovre, Damsø , og ind over Bagsværd sø og efter endt tur 1½ batteri brugt.. så der er masser af kilometer. Det er noget surt at jeg ikke kan få en bedre skræm på kæden da man får sorte bukser hvis man ikke sætter en buks klemme på sine bukser..
Fra forhaldlerens side har han lovet mig at der kommer et nyt el system på den.. Jeg har ringet en gang til ham og han siger han ikke har glemt mig :roll: så det tror jeg på ... ikke at det fejler noget men der er lavet noget nyt som skulle komme gratis på alle de cykler og så jeg derfor også får på.. noget med at den kan føle hvor meget strøm den skal leverer..

( min forhandler :
Demo aften, Viby Sjælland kl.17:00-19:00
Kom og prøv et bredt udvalg af vore elcykler i Viby Sjælland, og vi hjælper med at finde den model der passer bedst til dig. Dette arrangement er en service til vore sjællandske kunder. Du finder hos os det største udvalg, samt den bedste rådgivning for korrekt valg af cykel og elsystem.
Vi byder på en vand eller en kop kaffe, og en hyggelig snak omkring el cykler.

Demo holdes på adressen hos:
Elektriker CP Teknik
Hjortevænget 2
4130 Viby S.

Torsdag 27/5 kl. 17-19.

Start 17:00
Slut 19:00
Kontakt FantomBike.dk
****

Jeg har bestilt en ekstra lås til den hos fantom bike men de har vist meget travlt ... godt for dem... men.. den kommer nok

elcyklen kan varmt anbefales man skal kunne træde lidt selv da et er en 180W motor men så
får man også den helt utrolige glæde af den.. bare hjælpe lidt til med lidt pedal engang imellem
så der den glad..
Jeg er meget glad for den..

Besvar