Kan ikke låse batteri til Bosch Power Pack

Fortæl om din elcykel og vis gerne et billede.
ltd5
Indlæg: 24
Tilmeldt: 22 apr 2016 07:22
Min elcykel: Cube Reaction Hybrid HPA Race 500

Re: Kan ikke låse batteri til Bosch Power Pack

Indlæg af ltd5 » 10 maj 2016 08:10

Har GF. Utroligt at der kan være så stor forskel. De dækker op til 15.000 kr. Cyklen koster 21.500 kr. Måske skal jeg til at undersøge andre selskaber og tjekke priserne. Man kan ikke se ind til aflåst kælderrum.

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: Kan ikke låse batteri til Bosch Power Pack

Indlæg af Terminator » 10 maj 2016 10:26

Ja mine cykler dækkes indtil 60.000,- kr incl. de skader der evt. er sket på skuret f.eks. Og der er kun en selvrisiko på lidt over 1000,- kr.

FDM Forsikring er billigt. Og jeg har aldrig haft problemer. Mine skader de sidste 6 år har været:

1 stk. stjålet cykel. Blev ordnet fuldt tilfredsstillende
1 kollision på cykel med en parkeret bil (min skyld). Sagen kørte som smurt. Modpart fik lavet bilen, jeg fik nye briller og styrhjelm.
1 stk mobiltelefon hvor glasset revnede. Fik penge for den uden problemer.
1 stk trafikuheld på min cykel hvor modparten havde skylden. Min forsikring erstattede alt med det samme og de fik senere hen pengene af modparten.
1 stk bil uheld hvor jeg påkørte et stort rådyr. Skader for 25.000,- kr. Ingen problemer.

Min bilforsikring på en 9 måneder gammel Hyundai i10 til 150.000,- kr betaler jeg 2700,- kr for i kasko. Er Elitebillist og får en del rabat fordi jeg har været kunde i over 6 år. Mener også jeg har rabat på cykelplus, mener den for nye kunder koster tæt på 500,-kr.

Du kan nederst på FDM´s side se mere ang. indboforsikring https://www.fdmforsikring.dk/forsikring ... forsikring

Mine cykler skal ikke være låst overhovedet i mit skur, da det er låst og man ikke kan kigge ind.
Vedhæftede filer
indbo.JPG
indbo.JPG (37.33 KiB) Vist 11674 gange
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Besvar