MCU elcykel fra mm-konsol (test)

Fortæl om din elcykel og vis gerne et billede.
Besvar
Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

MCU elcykel fra mm-konsol (test)

Indlæg af Vildkat » 16 dec 2016 23:28

MCU.jpg
MCU.jpg (101.71 KiB) Vist 18590 gange
Den næste elcykel som jeg valgte at købe var MCU elcykel fra MM-konsol.
Prisen var 9000kr (-1kr).
Cyklen er udstyret med et 36V/10Ah batteri, display, integreret lygte system, lukket kædeskærm, dobbelt siddet støtteben, bagage strop og bagage klap. Klodsbremser, forhjulsaffjedring, skivebremser og navnbremse.

Cyklen blev leveret i en kasse, så pedaler skulle monterets, og styret trækkes op.

Min første tur ende efter små 1500 meter, da min kæde sprang. Heldigvis var det en elcykel, så elmotoren kunne trække mig 500 meter til nærmeste tog station. Kundeservice hos mm-konsol, var meget behjælpelig, og fortalte at jeg bare skulle lægge ud for en ny kæde. Jeg fik pengene retur samme dag.
Hvordan kører cyklen ?. Den er meget lyssvag, og displayet give mulighed for at kunne aflæse batteri spændingen. Her er det sjove at Mustang elcyklen som havde en større kapacitet, har en lavere batteri spænding over den samme strækning. Jeg er ikke kørt tom, på de 29 km som jeg cykler, men når jeg lader batteriet op på arbejdet, når det er frost, så er batteriet kørt i knæ efter de 29km.
Den lukkede kædeskærm er jeg også begyndt at påskynde, da kæden bliver skånet for salt og regnvand.

Forlygten givet et stærkt lys, hvilket der er brug for imellem byerne.

Jeg er meget tilfreds med cyklen, og har fået en god support fra mm-konsol. Prisen for cyklen er også meget attraktiv.
Kilde:
http://www.mm-konsol.dk/koeretoejer/EL-Cykler

Brugeravatar
Terminator
Indlæg: 480
Tilmeldt: 06 mar 2013 14:51
Min elcykel: Bulls/Brose E-Stream Evo 2 2017.
Geografisk sted: Hadsten

Re: MCU elcykel fra mm-konsol (test)

Indlæg af Terminator » 17 dec 2016 18:39

Tillykke med den... :D
Ejer af:
BULLS E-Stream Evo2 2017

Utilfreds tidligere ejer af:
BH Emotion Neo Cross
Tilfreds tidligere ejer af:
Ebsen Cross 12/CUBE HPA PRO 16/Cube RACE 500 17/Cube SL 500 17

Haibike: Trekking SL/Cross Pro/Urban 28/Cross RX

Vildkat
Indlæg: 824
Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.

Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08)
Geografisk sted: Roskilde

Re: MCU elcykel fra mm-konsol (test)

Indlæg af Vildkat » 19 dec 2016 22:57

Jeg takker ;)

Besvar