el-cykel købt i ALDI

Problemer med elcyklen, god/dårlig service.
Send et billede af din cykel, der er gået i stykker (skriv modelnavn i overskriften).
Besvar
Gogi
Indlæg: 1
Tilmeldt: 04 dec 2019 00:52
Min elcykel: Prophete e-novation
Alu-City elcykel 28"midtermotor

købt i ALDI

el-cykel købt i ALDI

Indlæg af Gogi » 06 dec 2019 07:58

Jeg vil gerne fortælle alle tvivlere, dem, der altid siger det; E-cykel Aldi det ka’ man ikke.Jeg købte min Profethe cykel hos Aldi her i Danmark i april 2018, og jeg var tilfreds fra første dag. I september i år opstod der en periodisk fejl; Motoren satte ud og trak ikke så godt. Et lille slag mod batterikassen hjalp for det meste i kort tid. Jeg brugte Prophetes hjemmeside for fejlraport, efter to uger fik jeg besked om at henvende mig til deres danske agent, men den danske partner (Bikerrep i Risskov) ville ikke have noget med det at gøre ! Så blev Prohete i Rheda-Wiedenbrück aktiv. Jeg fik et nyt batteri, fordi man mente kontakterne var slidte. Men det hjalp ikke. Derefter var hr. Prolat ved Prophete kontaktpersonen for mig, og han var yderst hjælpsom. På Prophetes regning fik jeg lov til at opsøge et cykelværksted her hos mig i Hjørring. Der mente man at det sandsynligvis er hastighedsføleren (sensor). Prophete sendte mig en ny. Men desværre var det ikke årsagen. Det eneste, der blev tilbage, var motoren eller kontrolleren. Profeten sendte mig en ny motor, og den blev installeret den 2. december 2019, og se, det var løsningen, nu kører cyklen igen son der den var ny! Konklusion: Prophete er meget imødekommende og personalet der meget hjælpsomme. På denne måde igen – MANGE TAK !!!
Selvfølgelig er det også nyttigt, at jeg flydende kan skrive, læse og tale tysk.

Willumsen53
Indlæg: 95
Tilmeldt: 06 aug 2016 14:44
Min elcykel: Batavus Stream 2017
Geografisk sted: Holte

Re: el-cykel købt i ALDI

Indlæg af Willumsen53 » 07 dec 2019 13:40

Dejligt, at det lykkedes for dig, og at du er tilfreds.

Tænker dog, at 3 måneders reperation, flere værksteder og korrespondance på tysk ikke er det, der får mig til at styrte ned til Aldi for at købe cykel.
Mvh
Peter

Cykel: Batavus Stream 2017 med Yamaha 250 W og 80 nm.

Besvar