Valg af cykel hjælp
Re: Valg af cykel hjælp
Det kunne f.eks være Campus som du starter med at nævne, men med et 10AH batteri så rækkeviden passer lidt bedre.
Det kunne også være 26" cyklen fra Panther eller den fra ProMovec.
Har du forholdvis lange ben er der også flere modeller med 28" hjul der nok kunne passe i størrelse.
Det kunne også være 26" cyklen fra Panther eller den fra ProMovec.
Har du forholdvis lange ben er der også flere modeller med 28" hjul der nok kunne passe i størrelse.
er nu nået frem til at den eneste cykel jeg kan passe er en promovec L8 model 2009( hvis saddelsstangen bliver skiftet) kunne ikke passe winters selvom den kun er 46 i stel. har seriøst korte ben .
mit spørgsmål er så om den er alle pengene værd kan få den til 11500 ??
er jo ret mange penge at skulle af med.
Mvh
Helle
mit spørgsmål er så om den er alle pengene værd kan få den til 11500 ??
er jo ret mange penge at skulle af med.
Mvh
Helle
go for it! var til åben dag i Roskilde/Viby hos Fantombike og en veninde var helt vild med http://www.fantombike.dk/pi/Promovec_L8 ... 3_137.aspx
2010 modellen er bl.a dyrere fordi den har "flow" som er en Protanium motor helt uden modstand. 2009 modellen har også Protanium motor som er supergennemprøvet og som har en lille rullemodstand der ikke betyder alverden og som bl.a giver strøm til baglygten. Du får 8 gear hvilket er usædvanligt og meget lækkert. Du har 6 assist- niveau'er og tilmed mulighed for at køre med gashåndtag. Det har jeg på min Raleigh og jeg synes det er sjovt. Du får affjedring for og bag og det er vist rigtig lækkert. Kort sagt...det er en fed cykel og prisen bliver vist ikke meget anderledes...
2010 modellen er bl.a dyrere fordi den har "flow" som er en Protanium motor helt uden modstand. 2009 modellen har også Protanium motor som er supergennemprøvet og som har en lille rullemodstand der ikke betyder alverden og som bl.a giver strøm til baglygten. Du får 8 gear hvilket er usædvanligt og meget lækkert. Du har 6 assist- niveau'er og tilmed mulighed for at køre med gashåndtag. Det har jeg på min Raleigh og jeg synes det er sjovt. Du får affjedring for og bag og det er vist rigtig lækkert. Kort sagt...det er en fed cykel og prisen bliver vist ikke meget anderledes...
Har du fået købt Helle? For mit eget vedkommende, så er købtet sat lidt på stand by, der kom lige lidt i vejen, så nu skal jeg have startet en opsparing for at få råd til min cykel. Håber der kommer nogle tilbud her til års skiftet måske...
Hej lisbeth
jeg endte med at købe promovec L8 sidste års model da det var den eneste hvor sadlen kunne komme langt nok ned til at passe mine ekstremt korte ben
og jeg er indtil videre meget godt tilfreds er bare en super følelse at sætte sig op på den og så fræse af sted.
fordelene ved den er at der er både gas håndtag og 6 trin da gas er godt til inde i byen og trin er godt til lange strækninger
et andet plus er at jeg syntes det er en let cykel også når man slår hjælpen fra så man kan også vælge at bruge den som normal cykel syntes faktisk den er meget lettere end min gamle cykel var.
så indtil videre er jeg super tilfreds
skal bare lige have investeret i noget bedre vinter påklædning da det jo begynder at blive godt køligt.
forresten var jeg ude og prøve en elvira madigan cykel inden jeg købte den anden og syntes faktisk godt at jeg kunne mærke forskel i kvaliteten så prøv nogle forskellige er mit råd
Mvh
Helle
jeg endte med at købe promovec L8 sidste års model da det var den eneste hvor sadlen kunne komme langt nok ned til at passe mine ekstremt korte ben
og jeg er indtil videre meget godt tilfreds er bare en super følelse at sætte sig op på den og så fræse af sted.
fordelene ved den er at der er både gas håndtag og 6 trin da gas er godt til inde i byen og trin er godt til lange strækninger
et andet plus er at jeg syntes det er en let cykel også når man slår hjælpen fra så man kan også vælge at bruge den som normal cykel syntes faktisk den er meget lettere end min gamle cykel var.
skal bare lige have investeret i noget bedre vinter påklædning da det jo begynder at blive godt køligt.
forresten var jeg ude og prøve en elvira madigan cykel inden jeg købte den anden og syntes faktisk godt at jeg kunne mærke forskel i kvaliteten så prøv nogle forskellige er mit råd
Mvh
Helle
-
- Min elcykel: Mustang from Kvickly, Diavelo mountainbike, Diavelo EEcykel
- Geografisk sted: Næstved
Nice! Welcome to the club! Hope you enjoy passing the teenage boys and watching them sweat as they try to keep up with you to salvage their egosHelle skrev:Hej lisbeth
Mvh
Helle
Jeg kan læse Dansk, men jeg skriver den ikke så godt, så ba bruge http://translate.google.com hvis du kan ikke læse min Engelsk.
Jep det er skønt er normalt ikke glad for motion. men har nu cyklet selv i regnvejr
og cyker på arb når jeg har nattevagt bliver også bare i super blive i total godt humør af det
så har absolut været alle pengene værd.
og cyker på arb når jeg har nattevagt bliver også bare i super blive i total godt humør af det
-
- Min elcykel: Mustang from Kvickly, Diavelo mountainbike, Diavelo EEcykel
- Geografisk sted: Næstved
Yes, I never take the bus anymore--riding the bike is too much fun and the bus is too crowded with bad air and takes too long.Helle skrev:Jep det er skønt er normalt ikke glad for motion. men har nu cyklet selv i regnvejr
Jeg kan læse Dansk, men jeg skriver den ikke så godt, så ba bruge http://translate.google.com hvis du kan ikke læse min Engelsk.
Jeg VIL OGSÅ have en cykel. Kan snart ikke vente mere, har sparet 3500 kroner op, men nu er udstødningen på bilen lige røget sig en tur...der kommer altid noget i vejen...grrrr...
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Jeg kan kun finde denne elcykel til dette prisleje
http://www.crossogatv.dk/product_info.p ... 6510e6f682
Det er en tung cykel, hvis den skal trædes, men der var andre som havde en tilsvarende model.
http://www.crossogatv.dk/product_info.p ... 6510e6f682
Det er en tung cykel, hvis den skal trædes, men der var andre som havde en tilsvarende model.