Der kommer 6 nye Marathon elcykel modeller i 2009.
http://www.fantombike.dk/products/produ ... uItemID=70
De nye 2009 Marathon cykler
-
Re: De nye 2009 Marathon cykler
Kan man allerede nu løfte sløret for 2010 modeller ?
Ja, der er mange der har vist hvad de circa kommer med, da de fleste allerede er sat i produktion for æevering til foråret. (ca. 6 måneders produktions tid)
Stilen bliver endnu mere "ung", og udvalget bliver større, men det gør det så også sværere at finde ud af, da der kommer endnu flere systemer.
Generelt syntes jeg ikke udviklingsmæssigt at der sker så meget. Batterikapaciteten er ca. det samme, men der kommer flere designs, og så lidt mere avancerede elsystemer.
ProMovec modeller kan findes her for 2010: http://www.promovec.dk/00004/00136/
(Det var dem der hed "Marathon" før hen, men ændrede navn, da man ikke kunne få eneret på navnet ude i verden) Promovec (dansk) laver/designer også cykler til mange andre lande nu.
Specielt modellen "Stream" fra ProMovec er designmæssigt anderledes, og har f.eks heller ikke fodbremse, og heller ikke designet til ret-rygs siddende cykelstilling, men stadig et 6 trins elsystem.
Stilen bliver endnu mere "ung", og udvalget bliver større, men det gør det så også sværere at finde ud af, da der kommer endnu flere systemer.
Generelt syntes jeg ikke udviklingsmæssigt at der sker så meget. Batterikapaciteten er ca. det samme, men der kommer flere designs, og så lidt mere avancerede elsystemer.
ProMovec modeller kan findes her for 2010: http://www.promovec.dk/00004/00136/
(Det var dem der hed "Marathon" før hen, men ændrede navn, da man ikke kunne få eneret på navnet ude i verden) Promovec (dansk) laver/designer også cykler til mange andre lande nu.
Specielt modellen "Stream" fra ProMovec er designmæssigt anderledes, og har f.eks heller ikke fodbremse, og heller ikke designet til ret-rygs siddende cykelstilling, men stadig et 6 trins elsystem.
-
Promovec Electric ser fin ud 50 Km ??? og kun damecykel øv..
Det er kun en 3 gears, så det kan ikke anbefales, med mindre den skal benyttes som "knallert".
-
Du har ret , 3 gear er for lidt.
Min som jeg købte uden at vide noget om det rigtigt har kun
3 gear og det er alt , alt for lidt.
Der mangler også nogle priser på 2010 modeller men det har de måske ikke fået
lavet endnu.
Min som jeg købte uden at vide noget om det rigtigt har kun
3 gear og det er alt , alt for lidt.
Der mangler også nogle priser på 2010 modeller men det har de måske ikke fået
lavet endnu.
Nu er det jo ikke mig der laver priser, men har set dem da der var 2010 udstillinger først på måneden af gear som kommer til foråret.
Prisniveauet er nogenlunde det samme som i 09, når man sammenligner på batterikapacitet.
Udvalget bliver endnu større med hensyn til mærker og modeller, og spredningen går både op og ned med hensyn til kvalitet og virkemåde. Altså når man ser på hvad der generelt forventes at dukke op til foråret på markedet generelt.
Prisniveauet er nogenlunde det samme som i 09, når man sammenligner på batterikapacitet.
Udvalget bliver endnu større med hensyn til mærker og modeller, og spredningen går både op og ned med hensyn til kvalitet og virkemåde. Altså når man ser på hvad der generelt forventes at dukke op til foråret på markedet generelt.