Det var godt at høre. Det var vist også den eneste udvej. Nogle fejl lader sig bare ikke lave.
God vind på cykelstierne
Henrik
A2B Hybrid 26"
Re: A2B Hybrid 26"
Så endte historien med min A2B : efter yderligere fejl på den ombyttede nye cykel, er handlen gået tilbage. En tak skal lyde til John fra fantombike.dk i Brøndby, og i tilgift importøren, for en saglig behandling med fuld forståelse for situationen og valgmuligheder i forhold til løsninger.
-
- Min elcykel: Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross. - Geografisk sted: Vestegnen
Jeg har sjovt nok også tidligere haft 2 45-knallerter, der begge blev stjålet, den første endog 2 gange. De er altid blevet fundet, men i ramponeret tilstand.
Har også investeret i en A2B 26 Hybrid og de første ture tænker meget lovende. Min er samme model som denne, blot i hvid og er købt brugt hos SmartMove. Batteriet er rimeligt friskt, stadigvæk halvt fyldt efter 30 km i bakket terræn, bl.a. op ad Hersted høje.
Skal kunne transportere mig 2*15 km dagligt i mere fladt terræn, så glæder mig til det bliver en smule varmere.
Har også investeret i en A2B 26 Hybrid og de første ture tænker meget lovende. Min er samme model som denne, blot i hvid og er købt brugt hos SmartMove. Batteriet er rimeligt friskt, stadigvæk halvt fyldt efter 30 km i bakket terræn, bl.a. op ad Hersted høje.
Skal kunne transportere mig 2*15 km dagligt i mere fladt terræn, så glæder mig til det bliver en smule varmere.
Elcykler:
Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Har endvidere haft en billig Kinamodel (til 3.500 kr), der dog rustede op på 2 år i det danske klima.
Nu en BH Neocross.
Har endvidere haft en billig Kinamodel (til 3.500 kr), der dog rustede op på 2 år i det danske klima.
-
- Min elcykel: Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross. - Geografisk sted: Vestegnen
Æv, så er jeg uden elcykel.
Den blev stjålet trods lås i forhjulet og lænket til cykelstativ.
Sådanne tyve burde få hugget en hånd af eller få et brændemærke i panden.
Forsikringen var rimelig gavmild og giver mulighed for rabat på en BH Neocross eller Batavus Stream for at nævne de bedste cykler, jeg umiddelbart kunne finde.
Den blev stjålet trods lås i forhjulet og lænket til cykelstativ.
Sådanne tyve burde få hugget en hånd af eller få et brændemærke i panden.
Forsikringen var rimelig gavmild og giver mulighed for rabat på en BH Neocross eller Batavus Stream for at nævne de bedste cykler, jeg umiddelbart kunne finde.
Elcykler:
Nu en BH Neocross.
Nu en BH Neocross.