A2B Hybrid 26"

Fortæl om din elcykel og vis gerne et billede.
fnullerborg

Re: A2B Hybrid 26"

Indlæg af fnullerborg » 21 jun 2012 21:11

Det var godt at høre. Det var vist også den eneste udvej. Nogle fejl lader sig bare ikke lave.

God vind på cykelstierne

Henrik

HamJohnny

Indlæg af HamJohnny » 09 okt 2012 18:10

Så endte historien med min A2B : efter yderligere fejl på den ombyttede nye cykel, er handlen gået tilbage. En tak skal lyde til John fra fantombike.dk i Brøndby, og i tilgift importøren, for en saglig behandling med fuld forståelse for situationen og valgmuligheder i forhold til løsninger.

Thomas
Min elcykel: Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Geografisk sted: Vestegnen

Indlæg af Thomas » 17 feb 2014 16:19

Jeg har sjovt nok også tidligere haft 2 45-knallerter, der begge blev stjålet, den første endog 2 gange. De er altid blevet fundet, men i ramponeret tilstand.
Har også investeret i en A2B 26 Hybrid og de første ture tænker meget lovende. Min er samme model som denne, blot i hvid og er købt brugt hos SmartMove. Batteriet er rimeligt friskt, stadigvæk halvt fyldt efter 30 km i bakket terræn, bl.a. op ad Hersted høje.
Skal kunne transportere mig 2*15 km dagligt i mere fladt terræn, så glæder mig til det bliver en smule varmere.
Elcykler:
Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Har endvidere haft en billig Kinamodel (til 3.500 kr), der dog rustede op på 2 år i det danske klima.

Thomas
Min elcykel: Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Geografisk sted: Vestegnen

Indlæg af Thomas » 23 maj 2014 18:35

Æv, så er jeg uden elcykel.
Den blev stjålet trods lås i forhjulet og lænket til cykelstativ.
Sådanne tyve burde få hugget en hånd af eller få et brændemærke i panden.
Forsikringen var rimelig gavmild og giver mulighed for rabat på en BH Neocross eller Batavus Stream for at nævne de bedste cykler, jeg umiddelbart kunne finde.
Elcykler:
Først en A2B hybrid 26" i 3 måneder, så blev den stjålet.
Nu en BH Neocross.
Har endvidere haft en billig Kinamodel (til 3.500 kr), der dog rustede op på 2 år i det danske klima.

Besvar