Min kone og jeg har lige købt en elcykel hver fra T. Hansen.
Pris pr. stk. kr. 5.995 oveni fik vi godkendt lås til begge, cykelkurv til min kone og jeg fik en ret stor cykeltaske. Vi føler at vi lavede en ret god handel. Og har iøvrigt følt os meget fint behandlet hver gang, vi har været i butikken.
Min cykel er med et 3,4 kg LiFePO4 batteri 10Ah. Min kones batteri er et kun 1,9 kg tungt Panasonic batteri. Der står Li-ion på det; men hos T. Hansen har 2 personer uafhængigt af hinanden sagt at det er et LiFePO4 batteri på 9Ah. Iøvrigt vil det være det batteri, der er på de næste herrecykler, de får hjem.
Det er meget svært at få hænderne ned lige nu. Cyklerne fungerer perfekt og lever mere end op til vores forventninger - specielt når prisen tages i betragtning.
Jeg kunne iøvrigt have købt en herremodel til kun kr. 4.995; men fik besked fra tekniker, at forskellen på den og min, var at motoren ikke var 100% indkapslet og vandtæt.
2 stk. nye elcykler fra T. Hansen
Re: 2 stk. nye elcykler fra T. Hansen
Tillykke med elcyklerne!
Tror ikke det er et jernfosfat litium batteri fra Panasonic i den prisklasse eller for den sags skyld ud fra vægten på batteriet. Står det ikke på batteriet, at det er et LiFePO4 batteri, så er det heller ikke sådan et.
Derfor er det nu sikkert mindst lige så godt som det andet, men det kan du/I måske kommenterer på hen af vejen.
Tror ikke det er et jernfosfat litium batteri fra Panasonic i den prisklasse eller for den sags skyld ud fra vægten på batteriet. Står det ikke på batteriet, at det er et LiFePO4 batteri, så er det heller ikke sådan et.
Derfor er det nu sikkert mindst lige så godt som det andet, men det kan du/I måske kommenterer på hen af vejen.
Her efter knap to måneder med vores T. Hansen el-cykler, må vi konstatere, at vi er meget tilfredse.
Cyklerne fungerer perfekt og trækker som de skal. De er meget lette at cykle på uden motor, så man behøver såmænd ikke være bange for at løbe tør for strøm. En nabo har Batavus, og jeg skal ellers love for, der er vægt i den. Hun siger, at hun ikke kan klare at cykle på den uden motor. Så vi er glade for, at vi købte to cykler for det samme som en Batavus koster.
Jeg vi dog ikke så tvivl om kvaliteten af Batavus. Alt udstråler kvalitet på cyklen; men prisen er høj og cyklen for tung.
Cyklerne fungerer perfekt og trækker som de skal. De er meget lette at cykle på uden motor, så man behøver såmænd ikke være bange for at løbe tør for strøm. En nabo har Batavus, og jeg skal ellers love for, der er vægt i den. Hun siger, at hun ikke kan klare at cykle på den uden motor. Så vi er glade for, at vi købte to cykler for det samme som en Batavus koster.
Jeg vi dog ikke så tvivl om kvaliteten af Batavus. Alt udstråler kvalitet på cyklen; men prisen er høj og cyklen for tung.
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Vi har også en T. Hansen cykel, og den eneste mangel som jeg kan se, er at motoren er kun på 200W. Så den larmer mere ved belastning.
Det har jeg aldrig bemærket.
Jeg er tæt på at være døv på begge ører
Jeg er tæt på at være døv på begge ører