Hej ThomasThomas skrev:Søren, der er himmelvid forskel på en forhjulstrukket cykel og en med centermotor.
Skal du endelig sammenligne med en Batavus skal du op i en Stream for at få centermotor:
https://www.smartcykler.dk/batavus-stream-n7-2015-heren
Denne prøvede jeg i forbindelse med mit køb og havde den haft et lettere udtryk havde det været mit køb. prisen var omkring 15.500 kr efter rabat dengang.
Købte selv en BH Neo Cross som er monteret med skærme, bagagebærer og gadedæk (Schwalbe Energizer), har de samme 15 km til arbejde og det er en fornøjelse når vejret er til det.
Husk at få monteret skærme og evt. bagagebærer, ligesom et støtteben er uundværgeligt.
Den opgivne rækkevidde passer ikke med virkeligheden, regn med 60-70 km ved et 12 Ah-batteri, det kører jeg, om end krankmotorerne vist kan holde lidt længere, men det er så kun 11 Ah på Cube'en.
Og som altid besøg en forretning der sælger Elcykler og prøv forskellige modeller, f.eks. hos Fantombikes på Vallensbækvej eller hvor du nu bor...
Da jeg kraftigt overvejer at købe en Stream, vil jeg høre om du kan uddybe det med rabat hos smartcykler? I dag koster en Stream 20.000, så lidt rabat vil være velkomment.
Mvh
Peter