Er det en cykel eller en scooter ?
Fundet på en auktions side
Hvad er dette
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Re: Hvad er dette
Det er en kallert.
En cykel med benzin motor, må være en kallert.
-
- Min elcykel: Mustang from Kvickly, Diavelo mountainbike, Diavelo EEcykel
- Geografisk sted: Næstved
Yep, but it's probably not certified for use in Denmark and they won't be able to get a license plate or insurance--someone will have problems if they ride it on the roads here.Vildkat skrev:Det er en kallert.
These kinds of bikes have been around a long time:
Jeg kan læse Dansk, men jeg skriver den ikke så godt, så ba bruge http://translate.google.com hvis du kan ikke læse min Engelsk.
Hvis den overholder reglerne med maks hastighed på 25 km/t og motoren kun trækker, når man træder i pedalerne, så gælder den vel stadig som en cykel? ligesom en el-cykel f.eks
-
- Min elcykel: Mustang from Kvickly, Diavelo mountainbike, Diavelo EEcykel
- Geografisk sted: Næstved
It wouldn't do that, but even if it did it still wouldn't be legal--the EU has some very specific rules which allow electric bicycles to be treated as regular bicycles under the law--fortunately for us so we don't have to buy special insurance or licenses.Troels300 skrev:Hvis den overholder reglerne med maks hastighed på 25 km/t og motoren kun trækker, når man træder i pedalerne, så gælder den vel stadig som en cykel? ligesom en el-cykel f.eks
Jeg kan læse Dansk, men jeg skriver den ikke så godt, så ba bruge http://translate.google.com hvis du kan ikke læse min Engelsk.