Jeg er ny e-cyklist - jeg har en Mustang fra Coop.
Mit problem er at batteriet rasler / hopper når jeg kører over ujævnheder hvilket næsten ikke kan undgås i denne tid, jeg er usikker på om batteriet ikke tager skade når det sådan rasler i holderen.
Er der nogen der kender problemet, og evt har fundet en løsning der kan at hindre batteriet at blive slået i stykker?
Løst batteri
Re: Løst batteri
Synes da du skal henvende dig i butikken, for det kan da ikke være meningen. Jeg har en cykel fra t-hansen, som ligner din på en prik, og der gør det ikke sådan.
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Mit batteri siger ikke lyde hvis jeg ryster det. Hvis lyden kommer fra boksen, hvor batteriet bliver skubbet ind i, så tror jeg at kontrollerboksen ligger løst derinden, men det er stadig en fejl fra fabrikken siden.
Held og lykke med reklamationen.
Held og lykke med reklamationen.
-
Tak for de gode svar.
Batteriet sidder løst i holderen og ikke i kontrolboksen, min kone har en cykel magen til og hendes batteri sidder godt fast uden at rasle.
Jeg har løst mit problem midlertidigt, ved at tilpasse lidt pvs-slange (haveslange) og sat det i klemme i batteriholderen dette holder batteriet fint fast så det ikke længere rasler.
Batteriet sidder løst i holderen og ikke i kontrolboksen, min kone har en cykel magen til og hendes batteri sidder godt fast uden at rasle.
Jeg har løst mit problem midlertidigt, ved at tilpasse lidt pvs-slange (haveslange) og sat det i klemme i batteriholderen dette holder batteriet fint fast så det ikke længere rasler.
Torben Olsen
Svendborg
Svendborg
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Under baggagebæret sidder en lås som forhindre en tyveri af batteriet. måske kan det også hjælpe.