Move Easy
Move Easy
Hej jeg har en broder der har en move easy elcykel som er holdt op med ar virke , der er skifter regulator ved håndtag , stik kontroleret , når man letter stikket oppe ved håndtaget , kan man få motoren til at køre , er der nogen der har en ide .
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Re: Move Easy
Det lyder som en dårlig forbindelse, eller oxideret stikforbindelse.
Jeg har gjordt alle stik rene og sprayet dem
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Skulle man ikke forstå det som, at hvis man rokker ved styreboksen på håndtaget, så virker cyklen ???
Styrboksen ved håndtaget er skiftet , når je trækker stikket lidt ud , begynder motoren at køre
-
Jeg tror ikke at du skal lægge for meget i den fejl.
Ved at trække stikket ud får du "sandsynligvis" 6km/t indstilling (hvis man har den mulighed på cyklen). Har du 6km/t knappen, kan du aktivere denne knap, og se om den trækker motoren ???
Hvis det virker, må der være et problem med signalet fra pedal sensoren.
Ved at trække stikket ud får du "sandsynligvis" 6km/t indstilling (hvis man har den mulighed på cyklen). Har du 6km/t knappen, kan du aktivere denne knap, og se om den trækker motoren ???
Hvis det virker, må der være et problem med signalet fra pedal sensoren.
Kan man tjekke pedal sensoren om den virker
-
Hvis du har et voltmeter, og stiller det i AC mode. Vil du måle en AC spænding som ændre sig, alt efter hvor hurtig at pedalerne drejer rundt.